پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181742
ايران پول حاصل از توافق را خرج جنگ نيابتي مي‌کند
تاریخ انتشار : 1394/03/20 08:38:13
نمایش : 1616
رئيس ستادکل نيروهاي مسلح آمريکا در سفر به فلسطين اشغالي مدعي شده که پول حاصل از توافق احتمالي ايران و ۱+۵ صرف امور نظامي و جنگ‌هاي نيابتي خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ژنرال «مارتين دمپسي» رئيس ستادکل نيروهاي مسلح آمريکا امروز به فلسطين اشغالي سفر کرد و در حضور مقامات صهيونيست، در خصوص ايران و توافق احتمالي اين کشور و ۱+۵ سخن گفت.

بر اساس خبر رويترز، مارتين دمپسي که کشورش، صندلي يکي از ۶ نماينده مقابل تيم هسته‌اي ايران را اشغال مي‌کند در خصوص دورنماي روزهاي پس از توافق احتمالي مدعي شد که پول‌هاي حاصل از اين توافق، صرف امور نظامي و جنگ‌هاي نيابتي در خاورميانه مي‌شود.

پول‌هاي مورد اشاره آقاي دمپسي، پول‌هاي حاصل از فروش نفت ايرانيان است که بر اثر تحريم‌هاي شوراي امنيت ملل متحد، در بانک‌هاي خارجي بلوکه شده است.

امور نظامي ايران هم با توجه به فتح هزاران کيلومتر از خاک کشورهاي خاورميانه و همسايه غربي ايران يعني عراق توسط تروريست‌هاي داعش، هزينه‌هاي بيشتري را مي‌طلبد؛ ايران بارها اعلام کرده که با اعزام مشاور نظامي و ارسال تجهيزات به دولت عراق کمک مي‌کند تا بغداد مجدداً به همه خاک عراق حاکم شود.

دمپسي در خصوص آمادگي ارتش آمريکا و اسرائيل براي روزهاي پس از توافق احتمالي ايران و ۱+۵، خطاب به نظاميان صهيونيست گفت: «اگر توافق حاصل شود، کارهاي زيادي خواهد بود که بايد انجام دهيم و فکر مي‌کنم که اعتماد کافي ميان ارتش‌هاي ما ايجاد شده تا آن کار را انجام دهيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html